Чому робот пилосос не підключається до мережі?

перевірте правильність автоматичного повторного підключення до домашнього WiFi; • у разі кількох невдалих спроб перезавантажте WiFi роутер; • у разі кількох невдалих спроб вимкніть, зачекайте 20 секунд і знову підключіть пристрій.

Пристрій може писати «роботпилосос не в мережі», якщо смартфон неправильно налаштований. Потрібно відкрити розділ налаштувань телефону, знайти список інстальованих програм. Після цього необхідно поставити галочки біля всіх пунктів розділу «Дозволи додатків».

Для цього необхідно затиснути на кілька секунд дві кнопки на лицьовій панелі одночасно: «пуск» та «додому» (залежно від моделі, можливі різні поєднання кнопок). Відкрити наступну вкладку в програмі («Далі») та у списку доступних WiFi-мереж вибрати домашню, ввести пароль. Повернутись у мобільний додаток.