Навіщо потрібна маркетингова політика?

Незалежно від сфери бізнесу, маркетингова політика визначає ринкову діяльність та описує організацію роботи компанії для підвищення впізнаваності бренду, а також просування товарів та послуг. Цей документ є основою для прийняття управлінських рішень.14 Jul 2021

Коротше, маркетинг – Діяльність, спрямована на задоволення ринкових потреб з метою отримання прибутку. У широкому сенсі призначення маркетингу полягає у «визначенні та задоволенні людських та суспільних потреб».

Маркетингова політика — це зведення законів, визначальний і виправдовує основну ідею бізнесу, мети бізнесу щодо ринку, фіксує основні рамки ринкового поведінки й визначальний стратегію маркетингу. Маркетингова політика – Це надбудова над усією ринковою діяльністю компанії.

Що таке маркетингова стратегія Глобальне завдання маркетингу – визначити споживчі якості товару та придумати, як подати його клієнтам. Щоб досягти цієї цілі, бізнес продумує алгоритм дій, порівнює переваги конкурентів, шукає нішу