Як працюють скрипти в Юніті?

Скрипт взаємодіє із внутрішніми механізмами Unity за рахунок створення класу, успадкованого від вбудованого класу, званого MonoBehaviour. Ви можете думати про клас як про свого роду план створення нового типу компонента, який може бути прикріплений до ігрового об'єкта.

Unity підтримує C#, стандартний у галузі мова програмування, певною мірою схожий Java або C++. Порівняно з C++, C# легше у вивченні. Крім того, він відноситься до категорії мов "з керуванням пам'яттю", тобто він автоматично розподіляє пам'ять, усуває витоку і так далі.

Unity дозволяє вам створювати свої компоненти, використовуючи скрипти. Вони дозволяють активувати ігрові події, змінювати параметри компонентів, і відповідати на введення користувача в будь-який спосіб.