Як увімкнути службу сканера?

Встановлення або додавання локального сканера Натисніть кнопку Пуск > Установки > Пристрої > Принтери та сканери або скористайтеся наступною кнопкою. Виберіть Додати принтер або сканер. Зачекайте, поки він знайде найближчі сканери, виберіть потрібний та виберіть Додати пристрій.

Перейдіть до магазину програм Microsoft та встановіть Сканер Windows (безкоштовно) та натисніть синю кнопку «Отримати». Після встановлення на Вашому комп'ютері натисніть кнопку «Запустити» у спливаючому повідомленні в Windows 10. Ви також можете отримати доступ до нової програми «Сканер» з меню «Пуск».

Пуск – Панель керування – Програми та компоненти – Увімкнення або вимкнення компонентів Windows. У категорії «Служби друку документів» знайдіть «Служба сканування та факси» або «Факси та сканування Windows» та приберіть галочку. Після цього потрібно перезавантажити комп'ютер.

Видаліть підключений пристрій сканера (наприклад, за допомогою диспетчера пристроїв), а потім повторно підключіть сканер. Зупиніть службу "Отримання образів Windows (WIA)" і перезапустіть службу. Перезапустіть комп'ютер, доки засіб перевірки не підключено.