Що таке виклик на утриманні?

Режим «Утримання виклику» дозволяє під час розмови з першим абонентом здійснити вихідний дзвінок або прийняти вхідний дзвінок від другого абонента, при цьому перший абонент перебуватиме в режимі утримання.

Люди на утриманні (включаючи вас) не зможуть бачити та чути інших людей під час дзвінка. Загальний доступ до екрана також тимчасово припинено. Після відновлення дзвінка все знову стане звичайним.

З послугою «Чекання викликуВам можна буде додзвонитися, навіть якщо ви вже розмовляєте. А послуга «Утримання виклику» допоможе керувати двома дзвінками одночасно.

Режим очікування виклику дозволяє в процесі розмови з іншим абонентом відповісти на вхідний дзвінок (або зателефонувати іншому абоненту), утримати виклик до завершення поточної розмови.