Як користуватись Едо?

Співробітник однієї з компаній формує документ, наприклад, заяву або офіційний лист. Потім підписує його електронним підписом та надсилає через систему ЕДО адресату. Працівник компанії-отримувача прочитує документ, а потім також проставляє свій електронний підпис.

Є три способи передати електронні документи: у таблиці списку «Реалізація (акти, накладні)» через верхнє меню «ЕДО» ― «Надсилання електронного документа»; у картці документа через кнопку «Підписати та Надіслати»; у списку «Поточні справи» кнопкою «Підписати та Надіслати».

Що таке ЕДО простими словами ЕДО – це обмін електронними документами через Інтернет. Компанії передають один одному файли у системі електронного документообігу, наприклад, у Контур. Діадоку. Процес схожий на надсилання листа електронною поштою.