Як користуватись підрульовими пелюстками на варіаторі?

У ручному режимі лівий пелюстка знижує передачу, правий – підвищує. Але цікаво те, що пелюстки працюють і в автоматичному режимі: Якщо клацнути будь-яким з пелюсток в режимі "D", то коробка перемикається в ручний режим і зміщується на 1 передачу вниз або вгору (дивлячись яким клацнеш).

Під педаллю зчеплення встановлюється датчик, який фіксує момент розмикання дисків зчеплення. Клацанням пелюстка вибирається потрібна передача, потім електроніка чекає натискання на зчеплення, і як тільки здійснюється роз'єднання дисків, електропривод підводить потрібний щабель і водій стуляє диски, відпускаючи педаль.

ГОЛОВНОЮ фішкою є можливість, НЕ ПЕРЕВІДЯЧИ селектор В РУЧНИЙ режим, просто натиснути на пелюстка, Перемкнувши скажемо на пару передач вниз, перед крутим поворотом, при обгоні ітп.