Чи можна скасувати оплачене замовлення?

У випадку, якщо товар вже був оплачений, а інтернет-маркет відмовляється повертати кошти, можна подати до банку заявку на відміну транзакції. Банк вимагатиме з інтернет-магазину повернути гроші на рахунок споживача у найкоротший термін.

Якщо товар відповідає індивідуально-споживчим властивостям покупця, може відмовитися від нього. У разі продавець протягом 10-ти днів із моменту вимоги зобов'язаний повернути оплату. У цьому поверненню підлягає вартість товару, крім витрат за доставку.

Якщо замовлення оплачений і вже відправлено, або якщо ви вже отримали товар (замовлення), все набагато складніше. Скасувати оплачений та відправлений замовлення можна тільки відкривши «суперечка» (open dispute). Кнопка для відкриття «спора» стає доступною лише через 6 днів з моменту відправки.

Перший спосіб повної чи часткової скасування замовлення на Wildberries – написати відповідне прохання у розділі «Мої звернення» Особистого кабінету. Другий спосіб – самостійно скасувати замовлення (або перенести дату його доставки) у Власному кабінеті.