Де налаштовується контекстна реклама?

Дана реклама розміщується у сервісах двох найбільших пошукових систем Рунету – Яндекса та Google. Сервіс Яндекса називається Яндекс. Директ, сервіс Google – Google Реклама або Google Ads.

Найбільш популярні системи, у яких можна розмістити контекстну рекламу, – Це Яндекс. Директ та Google AdWords. Особливості: Орієнтована на аудиторію Рунету.

контекстна реклама показується в пошукових системах, мобільних додатках, на сайтах та інших ресурсах. Але фактично під контекстною рекламою найчастіше розуміють основні можливості та інструменти двох сервісів розміщення реклами в інтернеті – Яндекс Директа та Google Ads.

Фахівець по контекстної реклами — це людина, яка налаштовує та веде контекстну рекламу. Скорочено такого спеціаліста називають по-різному: контекстологом, директологом, ppc-спеціалістом, трафік-менеджером або маркетологом.