Як настроїти параметри автозбереження?

Перейдіть до меню Параметри > файл > зберегти. Встановіть прапорець Автозбереження кожні x хв. Переконайтеся, що вибрано поле Зберегти останню версію автозберігання при закритті без збереження. (або натисніть клавішу CTRL+S) часто.

Виберіть Файл > Установки > Зберегти. Встановіть прапорець Автозбереження.

Зайдіть до меню Сервіс – Параметри. У наступному вікні перейдіть на вкладку Збереження та змініть Автозбереження кожні 10 хвилин на своє значення. Ви можете встановити 2 або 3 хвилини. А якщо ви працюєте дуже швидко, то сміливо ставте одну хвилину.

Автозбереження — це нова функція, доступна в програмах Excel, Word та PowerPoint для передплатників Microsoft 365, яка автоматично зберігає ваш файл кожні кілька секунд прямо під час роботи.