Що робити, якщо на iPhone не працює LTE/3G. 15 способів вирішення проблеми
- Перезавантажте iPhone. …
- Перевірте наявність доступного трафіку або активацію мобільного інтернету у оператора.
- Перевірте наявність нових налаштувань підключення у оператора.
- Перезапустіть бездротові модулі
На iPhone перейдіть в меню «Налаштування» > «Стільниковий зв'язок» > «Параметри даних» та натисніть «Включити LTE» або перейдіть до меню «Установки» > «Мобільні дані» та натисніть «Включити LTE».
Увімкнення використання стільникових даних для програм та служб Виберіть «Установки» > «Стільниковий зв'язок», потім увімкніть або вимкніть параметр «Стільникові дані» для будь-якої програми (наприклад, Карти) або служб (наприклад, Допомога Wi-Fi), які можуть використовувати стільникові дані. дані.