Як підключити Літай додому?
- Зателефонуйте нам за номером 8(843) 233-41-11 або залиште заявку на сайті
- Чекайте у себе вдома майстра з підключення
- Готово — ви одразу можете почати користуватися послугами Інтернету та ТБ
Для того щоб увімкнути 2G/3G/4G у Вашому телефоні, необхідно: iOS: Налаштування → Стільниковий зв'язок → увімкнути Стільникові дані. Далі: Установки → Стільниковий зв'язок → Параметри даних → Голос та дані, і вибрати LTE, 3G або 2G. Android: Установки → Надсилання даних → увімкнути Мобільні дані.
Найбільш поширена причина, чому не працює мобільний інтернет на телефоні — це кошти, що закінчилися, на рахунку. Абоненти, у яких не підключено автоматичне поповнення мобільного часто забувають своєчасно відстежувати наявність грошей на балансі.