Після того як Ви створили матеріал, біля вкладки Матеріалу з'явиться вкладка Текстур. Для створення нової текстури потрібно перейти в неї і натиснути кнопку New. У Blender можна накладати кілька текстур на один об'єкт.
Щоб створити новий матеріал без налаштувань, натискаємо вкладку Material Properties і клацаємо "+". Натискаємо "new" – у нас з'являються базові ноди: Material Output і Principled BSDF. З їхньою допомогою змінюватимемо модель. Важливо: не забуваймо активувати Node Wrangler.
Правою кнопкою за матеріалом та Delete або кнопкою Purge All видалити всі блоки даних, які ніде не використовуються.
у розділі Управління кольором. Blender використовує значення від 0 до 1 до express colors для RGB і HSV кольорів.Гарячі клавіші
- Ctrl – ЛКМ (переміщення) – прив'язка до відтінку.
- Shift – ЛКМ (переміщення) – точний вибір.
- Колесо – налаштування яскравості.
- Backspace – скидає значення.
Sep 12, 2022