Яким має бути Таргетолог?

Таргетолог – Це багатопрофільний фахівець. Він повинен розбиратися в маркетингу, веб-аналітиці, володіти базовими навичками роботи в графічних та відео- онлайн-редакторах. Таргетолог повинен вміти писати короткі тексти та заголовки, що продають, а також працювати в режимі багатозадачності і не боятися експериментувати.1 Nov 2019

Якості, які знадобляться: стратегічне мислення, цікавість, скрупульозність. Професійні навички: аналіз аудиторії, аналіз конкурентів, аналіз продукту, робота із майнд-картами. Початківцю таргетологу Важливо працювати з цільовою аудиторією.

Що робить таргетолог Таргетолог проводить серйозну розумову роботу та застосовує свої здібності психолога: він розшукує цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє болі та потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни до рекламної кампанії в режимі онлайн.

2. Що має робити таргетолог

  • аналізувати продукт чи послугу;
  • аналізувати конкурентів та аудиторію;
  • шукати та сортувати цільову аудиторію;
  • створювати рекламу та креативи;
  • налаштовувати рекламу у соціальних мережах;
  • планувати та коригувати бюджет для рекламної кампанії;