Таргетолог – Це багатопрофільний фахівець. Він повинен розбиратися в маркетингу, веб-аналітиці, володіти базовими навичками роботи в графічних та відео- онлайн-редакторах. Таргетолог повинен вміти писати короткі тексти та заголовки, що продають, а також працювати в режимі багатозадачності і не боятися експериментувати.1 Nov 2019
Якості, які знадобляться: стратегічне мислення, цікавість, скрупульозність. Професійні навички: аналіз аудиторії, аналіз конкурентів, аналіз продукту, робота із майнд-картами. Початківцю таргетологу Важливо працювати з цільовою аудиторією.
Що робить таргетолог Таргетолог проводить серйозну розумову роботу та застосовує свої здібності психолога: він розшукує цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє болі та потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни до рекламної кампанії в режимі онлайн.
2. Що має робити таргетолог
- аналізувати продукт чи послугу;
- аналізувати конкурентів та аудиторію;
- шукати та сортувати цільову аудиторію;
- створювати рекламу та креативи;
- налаштовувати рекламу у соціальних мережах;
- планувати та коригувати бюджет для рекламної кампанії;