Чому не вдається відправити ММС?

Можливо, телефон одержувача MMS-повідомлення несправний/вимкнений Можливо, телефон одержувача MMS-повідомлення був зареєстрований у мережі пізніше, ніж через 72 години з моменту надсилання йому MMS. Перевірте параметри MMS. Вимкніть, потім увімкніть мобільний телефон і спробуйте ще раз надіслати текстове MMS на номер 000.

У більшості сучасних моделей смартфонів відправка MMS настроєно автоматично. Якщо налаштування не виконано, ви можете зробити це самі: iOS: Установки → Стільниковий зв'язок → Установки даних → Стільникова мережа даних. Android: Налаштування → Підключення → Мобільні мережі → Точки доступу → Додати.

Якщо телефон підтримує MMS і правильно налаштований, то проблема, швидше за все, у тому, що телефон не зареєструвався у ММS-центрі. Для реєстрації надішліть одне MMS-повідомлення на будь-який номер. Якщо раніше ви успішно відправляли ММS, необхідно перевірити наявність вільного місця в пам'яті телефону для завантаження.

Для цього перейдемо до «Налаштування» – «Повідомлення» та переконаємося, що функція «MMS-повідомлення» включена. Тепер переконаємось, що включений інтернет. Для цього перейдемо в «Налаштування» – «стільниковий зв'язок» і активуємо «стільникові дані», якщо вони не були активовані.