Як увімкнути диспетчер завдань робочий стіл

0:011:17Suggested clip 58 secondsЯк увімкнути диспетчер завдань у Windows 7? – YouTubeYouTubeStart of suggested clipEnd of suggested clip

Запускаємо процес робочого столу у «Диспетчері завдань»

  1. Відкриваємо «Диспетчер завдань». …
  2. Обираємо команду «Запустити нову завдання» у меню «Файл» у верхній частині вікна. …
  3. У вікні «Створення завдання» у полі введення «Відкрити» вводимо explorer.exe та ставимо прапорець «Створити завдання з правами адміністратора», після чого натискаємо кнопку «ОК».

6 днів тому

Тиснемо правою кнопкою миші по вільному місцю робочого столу. У контекстному меню, що відкрилося, вибираємо пункт – Створити – Ярлик. І нижче тиснемо кнопку "Далі". У наступному вікні у полі «Введіть ім'я ярлика» пишемо «Диспетчер завдань».