Підключити сервіс можна різними способами:
- В додатку Ощадбанк Онлайн. …
- У банкоматі Ощадбанк: «Всі послуги» → «Інформація та сервіси» → Повідомлення (СМС та Push-сповіщення)
- По номеру 900 — якщо при оформленні картки ви вказали на анкеті свій актуальний номер мобільного телефону. …
- У будь-якому офісі банку – не забудьте паспорт.
Як підключити повідомлення
- У програмі Ощадбанк Онлайн Головний екран → Профіль → Установки → Повідомлення
- У банкоматі Всі послуги → Інформація та сервіси → Повідомлення (СМС та Push-повідомлення)
- Зателефонуйте або в офісі Зателефонуйте за номером 900 або зверніться до нашого співробітника в офісі банку
Якщо ви самостійно блокували свій Мобільний банк, для того щоб розблокувати послугу, вам необхідно з номера, за яким здійснювалося блокування, надіслати смс-повідомлення на номер 900 з текстом «Розблокування послуги», «чотири останні номери картки».