Як правильно побудувати вирву продажів?

Воронка продажів – це шлях, який проходить споживач з моменту привернення його уваги до вашої пропозиції до покупки. У професійних трактуваннях це маркетингова модель, що описує проходження аудиторією всі етапи покупки.

7 кроків побудови ефективної вирви продажів

  1. Крок 1 – Визначте якісне УТП
  2. Крок 2 – Зберіть «холодні контакти»
  3. Крок 3 – Формування інтересу
  4. Крок 4 – Робота з запереченнями
  5. Крок 5 – Закриття угоди
  6. Крок 6 – Аналітика. Аналіз результатів
  7. Крок 7 – Підвищення конверсії

Aug 22, 2021

Тому вирва збільшується, як правило, до семи етапів продажу: Після закриття угоди з'являється стадія збору зворотного зв'язку – потрібно зрозуміти, чи задоволений клієнт продуктом; І ще одна — повторна угода чи продовження договору.