Як Excel перенести текст на новий рядок в одному осередку?

Двічі клацніть комірку, в яку потрібно ввести розрив рядка. Порада: Можна також вибрати комірку та натиснути F2. У осередку клацніть місце, де потрібно ввести розрив рядка, та натисніть ALT+ВВЕДЕННЯ.

Перенесення тексту в осередку Осередок можна відформатувати таким чином, щоб текст у ній автоматично переносився на інший рядок. Виділіть осередки. На вкладці Головна виберіть Передача за словами. Текст у виділеній осередку буде перенесено відповідно до ширини стовпця.

Виділіть осередок або стовпець з текстом, який ви хочете розділити. На вкладці Дані натисніть кнопку Текст по шпальтах. У майстрі розподілу тексту по стовпцям встановіть перемикач із роздільниками та натисніть кнопку Далі. Виберіть роздільники для своїх даних.

Вводимо кілька рядків в одному осередку Excel

  1. Клацніть по осередку, в яку потрібно ввести кілька рядків тексту.
  2. Введіть перший рядок.
  3. Натисніть клавішу A lt+Enter , щоб створити ще одну рядок у осередку. …
  4. Введіть наступний рядок тексту.
  5. Щоб завершити введення, натисніть клавішу Enter .