Що таке різкість у грі?

Глибина різкості (Depth of Field) симуляція оптичного ефекту, який зазвичай використовують у кіно чи фотографіях. "Головний" об'єкт знаходиться у фокусі, а фон – розмивається, щоб сконцентрувати увагу глядача.

Глибина різкості в іграх, як правило, відноситься до ефекту розмиття речей на задньому плані. Так само як і розмиття в русі, цей параметр відволікає наші очі та створює якість, як у фільмах – це не завжди чудово виглядає.

Глибина різко зображуваного простору (ГРІП), глибина різкості — відстань уздовж оптичної осі об'єктива між двома площинами у просторі предметів, у межах якого об'єкти відображаються у сполученій фокальній площині суб'єктивно різко.

Зернистість в іграх імітує ефект старої плівки і робить їх кінематографічнішими. І десь це справді виглядає стильно, як у Alien: Isolation, яка повторювала естетику першого фільму. Зернистість в цілому добре поєднується з хорорами, на зразок ремейку Resident Evil 2 або Outlast.