Як спілкуватись з покупцями в Інстаграм?

Базові правила спілкування з клієнтом по листуванні

  1. Якщо обіцяєте вирішити питання клієнта або розібратися з проблемою, пишіть точні терміни, в які плануєте це зробити. …
  2. Персоналізуйте сервіс під клієнтом. …
  3. Не забувайте про граматику, пунктуацію і перевіряйте текст перед відправкою. …
  4. Будьте щирими.

Загальні принципи спілкування із незадоволеним клієнтом

  1. Відповідайте швидко. Чим довше клієнт чекає відповіді від оператора ресторану, тим гірше. …
  2. Звертайтесь до клієнту по імені. …
  3. Вислухайте клієнта. …
  4. Розкажіть, які заходи вживете та вибачтеся. …
  5. Не використовуйте однакові шаблони відповіді для всіх. …
  6. Повідомляйте про вирішення проблеми.

Основні правила розмови з клієнтом

  1. Зверніть на себе увагу. Зробити це краще м'яко та ненав'язливо. …
  2. Привітайте з клієнтом. …
  3. Почніть діалог з конкретного питання, що допомагає дізнатися, що потрібно клієнту, яке у нього завдання і навіщо він узагалі прийшов у магазин.

Jul 19, 2021