Які документи потрібні для оформлення ОДК?

При цьому для призначення ОДК громадянин представляє необхідні документи: паспорт, довідку МСЕ про групу інвалідності (за наявності такої) або пільгове посвідчення, довідку про склад сім'ї за адресою реєстрації, відомості про платежі за житлове приміщення та комунальні послуги, нараховані за останній місяць.

– Хто має право на отримання ОДК? – Ветерани та учасники Великої Вітчизняної війни, ветерани бойових дій, інваліди та сім'ї, які мають дітей-інвалідів, чорнобильці, трудівники тилу, ветерани праці, багатодітні малозабезпечені сім'ї.

Щомісячна грошова компенсація на оплату житлового приміщення та комунальних послуг (ОДК)

Для отримання державної послуги в електронному вигляді необхідно:

  1. Заповнити заяву щодо надання заходів соціальної підтримки. …
  2. Надіслати заяву.
  3. Заява в електронному вигляді надійде до обраної муніципальної освіти.
  4. Уточнити поточний стан заяви можна у розділі "Мої заявки".