Стрічка у ворді як включити

Щоб знову показати стрічку, двічі клацніть будь-яку вкладку або натисніть клавіші CTRL+F1.

Щоб налаштувати стрічку, відкрийте або створіть документи Excel, Word або PowerPoint. Відкрийте Установки програми та виберіть Стрічка та панель інструментів. У вікні вкладки Стрічка виберіть команди, які потрібно додати на стрічку або видалити з неї, і натисніть стрілку, щоб додати або видалити.

Перейдіть на вкладку «Файл» і клацніть «Параметри». У вікні «Параметри Word» клацніть пункт «Налаштування стрічки». У вікні «Налаштування стрічки і поєднань клавіш» у правому стовпці виберіть потрібну вкладку, що настроюється.

Приховування або показ стрічки

  1. Відкрийте програму Word.
  2. Приховування стрічки У верхньому правому куті програми виберіть ^. Відображення стрічки Виберіть вкладку. Коли стрічка розшириться, виберіть , щоб закріпити стрічку угорі, щоб вона залишалася на ньому.