Як повернути гроші на Алі, якщо товар не прийшов?

Щоб відкрити суперечку, знайдіть у вашому списку замовлень даний товар і натисніть на кнопку «Відкрити спір». Далі вибирайте пункт «Тільки повернення коштів» – це означає, що ви хочете отримати компенсацію, але не збираєтеся надсилати річ назад. На запитання «Чи ви отримали товар?» відповідаєте «Так».Oct 24, 2022

Відповідно до ст. 23.1 Закону РФ від 7 лютого 1992 р. N 2300-1 «Про захист прав споживачів» ви маєте право відмовитися від товару і вимагати неустойку за кожен день прострочення доставки товару у розмірі 0,5% суми передоплати. Для цього рекомендуємо звернутись до продавця з письмовою претензією.

Відкриття спору Зайти до особистого кабінету на Аліекспрес. Перейти до «Мої замовлення». На замовлення, яке хочете повернутипотрібно натиснути на «Відкрити суперечку». Далі вибираємо тип повернення: «Тільки повернення» означає часткову компенсацію, «Товар і гроші»- повну.

Гроші на баланс AliExpress приходять через 14 днів після завершення замовлення.