Перевірте налаштування мережі, їх параметри, наявність оновлень Необхідно перевірити: налаштування дати та часу, увімкненого авіа режиму, інші параметри, встановивши коректні показники. За необхідності виконайте скидання налаштувань мережі. Вийміть sim–карту, Перевірте її цілісність, коректність установки.
Немає мережі при роумінгу
- вимкнути та знову включити пристрій;
- дістати та знову вставити SIM-карту;
- скинути налаштування мережі у меню "Налаштування" – "Основні" – "Скидання";
- оновитись до актуальної версії програмного забезпечення;
- зробити скидання смартфона до заводських налаштувань;
Суть проблеми може критися в апаратній несправності чи поломці цим–карти. Рекомендуємо спочатку перевірити картку в іншому телефоні. Якщо і другий апарат не ловить сигнал, зверніться до сервісного центру оператора стільникового зв'язку, щоб замінити цим–карту. Також не зайвим буде перевірити лоток цим–карти у смартфоні.