Причиною несправності можливо механічне пошкодження, наприклад, відійшов шлейф сканера відбитка пальців. Спробуйте зняти кришку телефону та перевірте правильність підключення шлейфу до потрібного гнізда. Також огляньте ці елементи на факт окиснення або механічних пошкоджень.
Завантажте з Google Play Store програму «Test Your Android». Запустіть програму та виберіть у меню пункт «Сканер відбитка пальця». Додайте ваш палець до сканера. Якщо малюнок на пальце може бути розпізнаний, додаток це підтвердить.
Спробуйте використовувати функцію Touch ID після кожної дії. Переконайтеся, що на пристрої встановлено нову версію iOS або iPadOS. Переконайтеся, що датчик Touch ID та ваші пальці сухі та чисті*. Видаліть із датчика Touch ID забруднення та сторонні частинки чистої безворсової тканини.