Бізнес-аналітики потрібні практично в будь-якій галузі: турбізнесі, фармацевтиці, IT, роздрібній торгівлі. Однак роботодавці шукають, як правило, людину з досвідом роботи в аналітиці. Як його одержати? Наприклад, попрацювавши кілька років менеджером з продукту, бізнес-експертом чи молодшим бізнес-аналітиком.
Бізнес–аналітик може глибоко вивчити системний аналіз та перекваліфікуватися в бізнес-архітектора або вирости у керівника посади програмного менеджера.
З нуля бізнес–аналітиком можна статиотримавши вищу освіту або відучившись на онлайн-курсах. ВНЗ. Середній термін навчання у вузах – 4 роки.
знати та вміти передбачати які вимоги потрібні для кожного конкретного проекту і кому ставити запитання вміти правильно формулювати питання та «виколупувати» інформацію з людей (це дуже складний процес, особливо коли починається прихований опір) проводити інтерв'ю з виявлення вимог