Що дозволяє зробити піксель?

Піксель – інструмент, який дозволяє працювати з аудиторією вашої медійної реклами. Піксель збирає анонімні ідентифікатори користувачів, які бачили ваші банери. Використовуйте ці дані для налаштування умов показу в Яндекс Директі за допомогою сегмента на основі пікселя.

Піксель — це код, який збирає інформацію про користувачів сайту та відстежує їхні дії. Код формується в рекламному кабінеті соціальної мережі, тому кожна мережа матиме свій піксель. Оскільки Instagram* — частина Facebook* і ці соціальні мережі мають єдиний рекламний кабінет, піксель формується загальний.

Піксель – це JavaScript-код, який збирає інформацію про користувачів та відстежує їх дії на сайті. Які сторінки відвідував користувач, на які кнопки натискав, які форми заповнював, які товари склав у кошик, а які купив — всі ці кроки фіксує піксель.

Піксель px – це найбільш базова, абсолютна та остаточна одиниця виміру. Кількість пікселів задається в налаштуваннях роздільної здатності екрана, один px – це якраз один такий піксель на екрані. Усі значення браузер у результаті перерахує в пікселі.