Твердження музики, тексту, залучення необхідних музикантів, контроль запису вокалу артистом, контроль аранжування, контроль відомості, контроль майстерингу; Розробка креативних матеріалів для артистів лейблу Вибудовування стратегії розвитку продуктів Ведення бюджету створення пісень: продакшн/ постпродакшн
У сферу діяльності музичного продюсера, як правило, входять добір музичних виконавців для творчої співпраці, опрацювання ідей для композицій, вигадування мелодій, наставництво музикантів при роботі в студії звукозапису, а також контроль за якістю звукозапису, відомості та майстерингу.
Як стати музичним продюсером?
- здобути музичну освіту та закінчити спеціальні курси з музичного продюсування;
- шукати відповідні вакансії у продакшн-студіях та креативних агентствах;
- влаштуватися працювати асистентом досвідченого продюсера;
Продюсер – відповідальна та компетентна людина в музичній індустрії, яка стежить і контролює весь процес написання та релізу композиції. Продюсер збирає ідеї та концепти для майбутньої пісні, підбирає музикантів та пісні.