Потрібно відновити доступ та отримати новий пароль. Натисніть на посилання «Забули пароль» — воно є на екрані, де ти вводиш логін та пароль. Або можна просто натиснути її тут: Початок відновлення пароля. Відкриється сторінка, де треба ввести свій логін та вказати свій домен (те, що йде на адресу після знака «@»).
Якщо у вашій скриньці включено двофакторну автентифікацію, ви не зможете відновити доступ за номером телефону, резервним поштою або додатком Пошта Mail.ru. Для відновлення Зверніться в службу підтримки.
Відновлення через підтримку
- Виберіть «Написати на підтримку».
- Заповніть анкету. Вкажіть дані про свою скриньку максимально докладно, щоб підтримка змогла відновити доступ.
- Наприкінці анкети вкажіть пошту, до якої у вас є доступ. на неї прийде посилання для відновлення доступу.
Перевірте, чи у вас відображається зображення. Якщо це не допомогло, очистіть кеш браузера та cookies. Якщо у вас не відображається відео, перевірте наявність Flash. Можливо, настав час оновити браузер.