Повторне надсилання електронного повідомлення пошти Щоб надіслати повідомлення про перевірку, виконайте вхід на сторінці облікового запису Apple ID. Клацніть посилання «Повторити відправку» поряд з електронною адресою пошти, який потрібно перевірити, і на цю адресу буде надіслано повідомлення.Apr 24, 2019
Перейдіть до розділу «Параметри» > «Пошта» та натисніть «Облікові записи». Натисніть «Новий обліковий запис» та виберіть поштовий сервіс. Введіть адресу електронної пошти та пароль. Якщо з'явиться повідомлення "Далі", натисніть "Далі" і дочекайтеся, поки програма "Пошта" підтвердить ваш обліковий запис.
Насамперед, перевірте папку «Спам». Найчастіше саме там осідає більшість подібних листів (де завгодно, крім папки Вхідні). Якщо вам так і не вдалося знайти лист з кодом, перейдіть на сторінку Відновлення пароля та введіть електронну адресу пошти, який ви використовували під час реєстрації облікового запису.
Перевірка налаштувань завантаження пошти та повідомлень
- Перейдіть до розділу «Установки» > «Пошта», потім натисніть «Облікові записи».
- Натисніть "Нові дані".
- Виберіть параметр (наприклад, «Автоматично» або «Вручну») або встановіть графік завантаження даних у програмі «Пошта».
May 29, 2021