Що робити
- перезапустіть ноутбук/смартфон;
- відкиньте та знову підключіть пристрій;
- запустіть антивірусну програму та переконайтеся у відсутності шкідливого ПЗ;
- перевірте справність Mic на якомусь іншому девайсі (навушниках або ноутбук).
Oct 19, 2021
Це означає що навушники можуть використовуватись як Bluetooth-Гарнітура. Далі відкриваємо параметри звуку та переходимо до "Панель управління звуком". Відкриється вікно, де потрібно перейти на вкладку "Запис". Там має бути наш мікрофон (навушники) і він має бути включений.
Найчастіше він відмовляється служити з таких причин: На комп'ютері, ноутбуці чи смартфоні збиті необхідні налаштування. Гарнітура підключено неправильно, до іншого порту. Самі навушники з мікрофоном технічно несправні.