Ось кілька причин, чому не виходить увійти під своїм Apple ID на iPhone: Пароль або Apple ID неправильно набрано. Пристрій не може підключитися до серверів Apple iCloudде зберігається вся інформація про користувачів. Проблеми з налаштуваннями облікового запису у програмах «Повідомлення» або FaceTime.
При необхідності ви можете завантажити програму «Підтримка Apple» з App Store. Натисніть «Паролі та безпека» > «Скинути пароль для ідентифікатора Apple ID» > «Почати». Натисніть кнопку «Інший ідентифікатор Apple ID». Введіть ідентифікатор Apple ID та дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб скинути пароль.
Вхід у систему на сайті iCloud.com
- Перейдіть на сайт iCloud.com та увійдіть до системи за допомогою Apple ID. …
- Якщо ви налаштували двофакторну автентифікацію або двоетапну перевірку, підтвердіть свою особу згідно з інструкціями на екрані: введіть код, надісланий на перевірений пристрій.