Ось що можна зробити:
- Перевірте, чи не застаріли відомості про спосіб оплати. …
- Переконайтеся, що на рахунку достатньо коштів.
- Якщо вирішити проблему не вдалося, зверніться в банк-емітент і дізнайтеся, чи все гаразд із вашим рахунком.
- Спробуйте використати інший спосіб оплати.
З сьогоднішнього дня, 10 березня 2022 року, платіжні системи Visa та MasterCard перестали обслуговувати російські банки та карти. У зв'язку з цим тепер власникам російських банківських карт більше недоступна оплата ними будь-яких товарів та послуг у закордонних магазинах та сервісах.
На вашому iPhone та iPad відкрийте Установки -> ваш профіль iCloud (вгорі списку) -> Оплата та доставка. Натисніть кнопку Додати спосіб оплати. Виберіть Мобільний телефон та впишіть номер. Якщо все пройде успішно, новий спосіб оплати додасться до списку меню Оплата та доставка.