Автовебінар – імітація живого вебінару, яка автоматично запускається слухачу. Автовебінарна вирва вирва продажів, одним з етапів якої є автовебінар.
Автоворонка продажів (англ. automatic sales funnel) – автоматична система роботи з потенційним клієнтом (лідом) в мережі Інтернет, організована за допомогою чат-ботів, а також з використанням інструментів розсилки, що таргетується, по email, серії вебінарів.
Тут є 2 різновиди:
- лінійні (прості). Це автоворонки, у яких всі кроки йдуть послідовно, не гілкуються і залежить від реакції користувача. …
- варіативні (складні). Це автоворонки, В яких послідовність кроків залежить від реакції людини.
Aug 5, 2022
Автоворонка сприймається як стратегія комунікації з клієнтом, з якої аудиторія поступово залучається до діалогу, мета якого — спрямовувати клієнта кожному етапі вирви до потрібного цільового дії. Вирва продажів – це карта подорожі клієнта від знайомства з продуктом до покупки.