Для того щоб увімкнути 2G/3G/4G у Вашому телефоні, необхідно: iOS: Налаштування → Стільниковий зв'язок → увімкнути Стільникові дані. Далі: Установки → Стільниковий зв'язок → Параметри даних → Голос та дані, і вибрати LTE, 3G або 2G. Android: Установки → Надсилання даних → увімкнути Мобільні дані.
Увімкнення Wi-Fi та підключення до мережі
- Відкрийте налаштування пристрою.
- Натисніть Мережа та інтернет Інтернет.
- Виберіть мережу зі списку. Мережі, для підключення яких потрібен пароль, позначені значком замка .
Потрібно відключити адаптер живлення роутера з розетки, почекати хвилину та знову ввімкнути. У більшості випадків перезавантаження допомагає, і підключення до інтернету відновлюється. Якщо ця проблема періодично повторюється, і при цьому допомагає перезавантаження роутера, варто подумати про заміну Вашого Wi-Fi маршрутизатора.