Налаштуйте принтер, дотримуючись інструкцій виробника.
- Запустіть браузер Chrome на комп'ютері.
- Відкрийте потрібну сторінку, зображення або документ.
- Натисніть Файл Друк або використовуйте клавіші: Windows та Linux: Ctrl+P. Mac: ⌘+P.
- У вікні виберіть принтер та вкажіть потрібні налаштування.
- Натисніть Друк.
Виберіть піктограму налаштувань. У нижній частині екрана виберіть Додаткові. У розділі "Друк" натисніть Принтери. Поряд із пунктом "Додати принтер" Виберіть ….Вкажіть інформацію про принтері.
- Назва (будь-яке).
- Адреса. …
- Протокол. …
- Черга друку.
Натисніть кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > "Пристрої> принтери & сканери > додати принтер або сканер". Зачекайте, поки комп'ютер знайде принтери, що знаходяться поруч. Потім виберіть потрібний. принтер та натисніть кнопку Додати пристрій.
