Як додати принтер до браузера?

Налаштуйте принтер, дотримуючись інструкцій виробника.

  1. Запустіть браузер Chrome на комп'ютері.
  2. Відкрийте потрібну сторінку, зображення або документ.
  3. Натисніть Файл Друк або використовуйте клавіші: Windows та Linux: Ctrl+P. Mac: ⌘+P.
  4. У вікні виберіть принтер та вкажіть потрібні налаштування.
  5. Натисніть Друк.

Виберіть піктограму налаштувань. У нижній частині екрана виберіть Додаткові. У розділі "Друк" натисніть Принтери. Поряд із пунктом "Додати принтер" Виберіть ….Вкажіть інформацію про принтері.

  1. Назва (будь-яке).
  2. Адреса. …
  3. Протокол. …
  4. Черга друку.

Натисніть кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > "Пристрої> принтери & сканери > додати принтер або сканер". Зачекайте, поки комп'ютер знайде принтери, що знаходяться поруч. Потім виберіть потрібний. принтер та натисніть кнопку Додати пристрій.