У будь-якому сучасному автомобілі є склоочисник, в якому привід щіток здійснюється простим механізмом. трапецією.
Каркас – механізм, покликаний рівномірно притискати стрічку до зігнутого скла, щоб щітка не залишала неочищених областей. Кріплення до повідця – важіль механізму склоочисника, який рухає «двірник» по склу.
Мотор-редуктор склоочисника – об'єднаний з редуктором малопотужний електродвигун, що виступає як привод склоочисників транспортних засобів. Транспортні засоби повинні експлуатуватися за будь-яких погодних умов, у тому числі під час опадів усіх типів — дощу та снігу.
Гачок "hook" кріплення склоочисників Гачок, також відомий як Hook, J-Hook, позначається U або J. Літера «U» у назві двірника вказує на кріплення.