Як не можна їздити на роботі?

Не вимикайте Drive на зупинках та для руху накатом. При необхідності блок управління трансмісією і сам розмикає обидва зчеплення, відключаючи двигун від коробки. – Відмовтеся від тюнінгу двигуна – алгоритми управління «роботом» розраховані на строго певні крутний момент і обороти мотора.

Для початку руху при натиснутому гальмі потрібно увімкнути режим D або R, а після зупинки вимкнути. Не рекомендується натискати одночасно на газ і гальмо при вибраному режимі руху, щоб уникнути перевантаження трансмісії та зниження її ресурсу.

Головний бич подібних трансмісій, як і звичайні механічні «коробки», — знос дисків зчеплення. Чим більше воно/вони буксуютьтим швидше виходять з ладу. Тому перша помилка водія, яка вбиває «робот», — любов до різких стартів з місця, у тому числі зі світлофора.

Класичний "автомат" має гідравлічне зчеплення, а "робот" – Таке ж, як на "механіці", з дисками, що труться. Так от, в роботизованих коробках включати"нейтраль" не потрібно — ні в довгих заторах, ні під час зупинки на світлофорі.