при появі повідомлення про помилку в Internet Explorer на сайті Xbox 360 виконайте наведені нижче дії, щоб вирішити проблему.
- Переконайтеся, що ваше інтернет-з'єднання працює правильно. …
- Увійдіть Xbox Live за допомогою тега гравця з підтримкою Xbox Live.
- вилучити Internet Explorer: …
- Переустановка Internet Explorer.
Виберіть Установки мережі. Під час отримання відповідного запиту виберіть пункт Дротова мережа або ім'я бездротової мережі. Виберіть Перевірка підключення до служби Xbox Live. З появою запиту на оновлення програмного забезпечення консолі виберіть Так.
Рішення 1. Завантажте оновлення ще раз
- Перезапустіть консоль.
- Натисніть кнопку Гід на геймпаді.
- Увійдіть у меню Установки та виберіть Системні установки.
- Виберіть Установки мережі.
- Виберіть Дротова мережа або ім'я бездротової мережі (якщо виданий запит).
- Виберіть Перевірка підключення до служби Xbox Live.