Зайдіть у налаштування: iOS: Налаштування → Стільниковий зв'язок → Стільникова мережа передачі даних. Android: Налаштування → Бездротові мережі → Мобільна мережа → Точки доступу (APN).Для цього:
- Відкрийте програму MegaFon Internet.
- Відключіться від мережі Інтернет.
- Відкрийте «Налаштування».
- У полі "Режим" виберіть "Тільки 2G" замість "Тільки 3G".
Перезавантажте пристрій (вимкніть та увімкніть). Переставте SIM-картку в інший пристрій (наприклад, у смартфон). Якщо в іншому пристрої мобільний інтернет також ні працює, зверніться до найближчого салону Мегафону з документом, що засвідчує особу, щоб замінити SIM-картку.
Зайдіть до Особистого кабінету та в блоці «Послуги» виберіть Залишки пакетів послуг. Або наберіть безкоштовну команду *105*370*2# у меню програми Megafon Internet (у деяких пристроях послуга недоступна). Якщо увімкнений обсяг інтернету закінчився, підключіть одну з опцій для продовження інтернету.