Вийдіть із програми Zepp і знову ввійдіть. При відкритті програма Zepp підключається до годинника і автоматично виконує оновлення.
Очистіть дані про Bluetooth та кеш/дані програми. Перезавантажте телефон. Якщо вказані вище дії не допомогли, видаліть додаток і знову встановіть його, завантаживши з Google Play або App Store.
Для підключення до смартфону знадобиться фірмове додаток Mi Fit. Його можна завантажити абсолютно безкоштовно у магазині додатків "Рlay Маркет" або App Store. Для цього вам знадобиться пристрій з версією Android від 4.4.4 чи iOS від 9.0.
Відкрийте програму Zepp і перейдіть до "Профілю" > "Мої пристрої" > "Amazfit Bip 3 Pro" > "Перевірити наявність оновлень", щоб оновити прошивку до останньої версії.