Якщо у вашій скриньці включено двофакторну автентифікацію, ви не зможете відновити доступ за номером телефону, резервним поштою або додатком Пошта Mail.ru. Для відновлення Зверніться в службу підтримки.
Протягом 24 годин з вами зв'яжеться служба підтримки Mail.ru.Відновити, якщо до ящика не прив'язаний телефон
- Виберіть «Вказати інший номер».
- Введіть номер, до якого ви маєте доступ.
- Підтвердьте, що номер ваш, кодом із СМС або за дзвінком.
- Заповніть анкету, щоб підтвердити, що ви є власником скриньки.
Увійти за кодом із СМС
- Перейдіть до сторінки входу.
- Введіть ім'я скриньки та натисніть «Ввести пароль».
- Підтвердьте номер телефону – Введіть дві середні цифри.
- Введіть код, який надійшов на цей номер.