Ознаки несправності ТОЖЕ збільшення часу на нагрівання двигуна; порушення роботи двигуна – падіння обертів, зупинка; збільшення витрати пального; чорний вихлопний дим.
Перевірити це досить просто, необхідно від'єднати від датчика температури охолоджуючої рідини дроту, та перевірити із заведеним двигуном напруга, що виводиться з них, за допомогою вольтметра (мультиметра). Якщо проблеми не виявлено, і на датчик подається 5 Вольт, можна приступати до діагностики самого термістора.
Датчики температури двигуна занурюються в антифриз. Коли охолодна рідина нагрівається, то нагрівається і датчик. У цьому підвищується і опір термістора. Блок управління посилає на термістор сигнал, вимірює напругу сигналу, що повернувся.