Переконайтеся, що Wi-Fi увімкнено та мережа відображається Перейдіть до розділу «Установки» > Wi-Fi і переконайтеся, що Wi-Fi увімкнено. Натисніть ім'я мережі Wi-Fi, до якої потрібно підключитися. Синя галочка поруч із ім'ям мережі означає, що пристрій підключено до неї.
Перегляд обсягу трафіку Щоб переглянути використаний обсяг стільникових даних, перейдіть до розділу «Установки» > «Стільниковий зв'язок» (або «Установки» > «Мобільні дані»). У пристрої iPad цей розділ називається «Установки» > «Стільникові дані». Прокрутіть вниз, щоб дізнатися, які програми використовують стільникові дані.
Якщо при цьому ви зіткнулися з проблемами у роботі мобільного рекомендуємо перевірити такі опції та параметри iOS.
- Перезавантажте iPhone. …
- Перевірте наявність доступного трафіку або активацію мобільного інтернету у оператора …
- Перевірте наявність нових налаштувань підключення у оператора.
- Перезапустіть бездротові модулі