Від'єднай роз'єм фішки на радіаторі, там побачиш три контакти, береш перемичку (звичайний дріт), щоб перевірити ПЕРШУ швидкість перемикаєш ДВА з ТРИХ контактів НА ФІШЦІ повинні включиться обидва вентилятора на малій швидкості, це ти перевіриш ПЕРШУ ШВИДКІСТЬ.
Реле найчастіше потрапляють під підозру якщо не працює якась одна зі швидкостей вентилятора. Для перевірки реле можна кинути йому на ноги №85 та №86 напруга 12 В. Якщо не клацнуло (не зімкнулися силові контакти) — реле під заміну.
Принцип роботи такої системи гранично простий: поки температура двигуна низька, вентилятор не працює, але варто охолоджуючої рідини досягти критичної температури, як відразу спрацьовує датчик температури, і реле включає вентилятор. При охолодженні двигуна реле по команді з датчика знову вимикає вентилятор.