Щоб просто відстежити переходи за посиланнями, можна додати всім посиланням у листі по 3 обов'язкових UTM–мітки. Це робиться під час створення листа в блоковому редакторі: у блоці «Додаткові налаштування» натисніть «Налаштувати» та поставте галочку поряд з пунктом «Відслідковувати кліки в Google Analytics та Яндекс Метриці».
UTM–мітка складається з UTM-параметрів та значень. UTM-Параметри – це статичні значення, за допомогою яких інформація, яка передається в системи аналітики, групується. Значення задаються рекламодавцем у довільній формі та передаються до систем аналітики. Мітки поділяються за допомогою амперсанда (символ "&").
UTM – Це абревіатура від Urchin Tracking Module. «Urchin» — назва компанії, яка створила та почала використовувати ці мітки. До речі, компанію Urchin придбав Google у 2005 році та створив на її базі свою систему аналітики – Google Analytics.