Байпасний клапан встановлений у тій частині впускного колектора, що знаходиться після турбіни і до дросельної заслінки. Коли у впускному тракті виникає надлишковий тиск, байпас просто стравлює його, відправляючи назад у впускний колектор, на ділянку перед турбіною.
Байпасний клапан турбіни, встановлюють у більшості бензинових турбодвигунів. Байпас, необхідний щоб максимально продовжити ресурс турбокомпресора. Байпас усуває, так званий, помпаж. недостатньою тягою та характерними гучними бавовнами.
На словах перевірка полягає в наступному. У вихідний вихід потрібно подавати тиск який створює турбіна і при цьому дмуть у верхній вакуумний шланг (ротом), а ще краще зробити через трійник, щоб тиск з компресора подавався одночасно і в бічний штуцер. байпаса та у верхній. Якщо не продувається то все прибл.
Байпасом називається ділянка магістралі, яка виконує функцію перемички та монтується між прямою та зворотною трубами для того, щоб контролювати безперебійну подачу рідини. Обвідний контур виготовляють із того ж матеріалу, з якого виконаний стояк, але вибирають для цього трубу меншого діаметра.