Воронка продажів – це шлях, який проходить споживач з моменту привернення його уваги до вашої пропозиції до покупки. У професійних трактуваннях це маркетингова модель, що описує проходження аудиторією всі етапи покупки.
7 кроків побудови ефективної вирви продажів
- Крок 1 – Визначте якісне УТП
- Крок 2 – Зберіть «холодні контакти»
- Крок 3 – Формування інтересу
- Крок 4 – Робота з запереченнями
- Крок 5 – Закриття угоди
- Крок 6 – Аналітика. Аналіз результатів
- Крок 7 – Підвищення конверсії
Aug 22, 2021
Тому вирва збільшується, як правило, до семи етапів продажу: Після закриття угоди з'являється стадія збору зворотного зв'язку – потрібно зрозуміти, чи задоволений клієнт продуктом; І ще одна — повторна угода чи продовження договору.