Базові правила спілкування з клієнтом по листуванні
- Якщо обіцяєте вирішити питання клієнта або розібратися з проблемою, пишіть точні терміни, в які плануєте це зробити. …
- Персоналізуйте сервіс під клієнтом. …
- Не забувайте про граматику, пунктуацію і перевіряйте текст перед відправкою. …
- Будьте щирими.
Загальні принципи спілкування із незадоволеним клієнтом
- Відповідайте швидко. Чим довше клієнт чекає відповіді від оператора ресторану, тим гірше. …
- Звертайтесь до клієнту по імені. …
- Вислухайте клієнта. …
- Розкажіть, які заходи вживете та вибачтеся. …
- Не використовуйте однакові шаблони відповіді для всіх. …
- Повідомляйте про вирішення проблеми.
Основні правила розмови з клієнтом
- Зверніть на себе увагу. Зробити це краще м'яко та ненав'язливо. …
- Привітайте з клієнтом. …
- Почніть діалог з конкретного питання, що допомагає дізнатися, що потрібно клієнту, яке у нього завдання і навіщо він узагалі прийшов у магазин.
Jul 19, 2021